El 18 de març vem rebre a la universitat a alguns profesionals d'aquest sector per explicar-nos els canvis més rellevants que s'hi estan produint.
Noves tecnologies, nous negocis - David Ruiz
La principal font de ingresos en les noves tecnologies com l'internet és basicament la publicitat, tot negoci que es vulgui inicia tindra que tindre molt en compte aquest aspecte.
La gestió i la participació dels lectors - Karma Peiró
La participació dels ciutadans és una cosa molt novedosa que ens a portat la web 2.0, aquesta participació dels ciutadans és una cosa molt possitiva ja que dona la oportunitat de coneixer el que la gent pensa. Aquest concepte se l'anomena periodisme ciutada i és realment molt útil per als mitjans tradicionals.
Dues crisis alhora - Saül Gordillo
Aquesta crisis que estem patint al món sencer també es veu repercutida al sector de les comunicacions. Encara que a internet el negoci publicitari es cada dia més gran ja que el client/espectador ja sap el que busca.
L’estratègia periodística - David Sancha
El periodista cada cop domina més camps diferents, ja no es necessita a una persona especialitzada, és necesita una persona que domini una mica tots els temes. Això significa que tota la cadena de producció canvia i crea una convergència de redaccions.
Tecnologia i mitjans digitals - Alfons Palacios
Les Tic fan possible el procés de digitalització el qual, permet tractar els diferents mitjans amb els mateixos continguts. El resultat és que els profesionals dels diferents sectors acaven fent la mateixa feina, això porta a un nou llenguatje i ha un nou mitja, el quart mitja. El futur per això esta en la web 3.0 o web semantica.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario